Verschillen tussen advertentie en advertorial

Inhoudsopgave

Een advertorial, regelmatig krijgen wij de vraag wat een advertorial nou eigenlijk precies is. In dit artikel gaan we je in ieder geval meer vertellen over wat dit is en waarom men dit vaak toepast. Dit valt eigenlijk ook onder online marketing en verder in dit artikel gaan we je ook meer vertellen over online marketing. In de wereld van marketing speelt online marketing namelijk steeds vaker een belangrijke rol en wil jij hier meer over te weten komen, lees dan verder. Er zijn namelijk een hoop verschillende varianten van online marketing en verder in dit artikel laten we je weten welke verschillende varianten dit nou eigenlijk zijn. Voordat we dit gaan vertellen zullen we het in ieder geval eerst hebben over een advertorial.

Een soort van advertentie

Een advertorial is een soort van advertentie op een pagina in een stuk tekst. Een mooi voorbeeld van een advertorial is de tekst op een landingspagina. In een landingspagina vind je namelijk bepaalde info die positief is over een bedrijf. Wanneer we kijken naar een seo blog voor linkbuilding, dan kunnen we dit eigenlijk ook zien als een advertorial. In een seo blog wordt er vaak heel positief geschreven over een bepaalde aanbieder en juist daarom kunnen we dit ook koppelen aan bovenstaand begrip.

Wat voor vormen van online marketing zijn er nog meer?

Een advertorial valt zeker onder online marketing. Bovenstaand hebben we je al verteld dat er nog veel meer vormen zijn van online marketing en graag vertellen we je hier in deze alinea meer over. Onder online marketing valt bijvoorbeeld ook seo. Wanneer je hier aan doet zorg je er eigenlijk voor dat je website aan alle eisen van Google voldoet. Dit zorgt ervoor dat deze hoger in Google komt te staan. Is dit niet het geval en is je website niet geoptimaliseerd, dan zal je dit eerst moeten doen. Is je site helemaal geoptimaliseerd, dan is het tijd om voor linkbuilding te kiezen. Kies je voor linkbuilding, dan laat je links vanuit verschillende websites naar jouw website toe gaan. Google zal iedere link als een soort van stem voor jouw website zien en juist daarom gaat deze hoger komen te staan in Google.

Zorg er alleen wel voor dat deze links van kwaliteit zijn en aan bepaalde eisen voldoen. Tevens is het aan te raden om de links te verwerken in blogartikelen en om ervoor te kiezen om dit met een bepaalde strategie te doen. Gelukkig zijn er experts die jou hier perfect mee kunnen helpen. Zij hebben een goed werkende strategie en zij kunnen dit ook toepassen op jouwe website, hoe gaaf is dat? Ben jij op zoek naar zo’n partij, Google dan eens online marketing en kom bij de beste aanbieders.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *